PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 2020-21

El calendari per al procediment de preinscripció i matrícula és:

• Període de presentació de sol·licitud de preinscripció: 13 a 22 de maig
    • Període de presentació de sol·licitud presencial amb cita prèvia: del 19 al 22 de maig de 2020
    • Matrícula: 13 a 17 de juliol

En cas que sigui necessari modificar el calendari per causa de força major, les noves dates es faran públiques en aquesta mateixa web o a Estudiar a Catalunya.

El procés de preinscripció és TELEMÀTIC.

Cal utilitzar la sol·licitud amb suport informàtic. S’hi pot accedir mitjançant un ordinador, una tauleta tàctil o un telèfon mòbil. Una vegada enviades les dades s’obté el resguard de la sol·licitud. Aquest resguard s’ha d’enviar per correu electrònic a la bústia electrònica oficial del centre a8015806@xtec.cat, juntament amb la documentació escanejada o fotografiada.

La DOCUMENTACIÓ requerida per a la preinscripció i posterior matrícula és:

-Còpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

-Còpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

-Còpia llibre de vacunes de l’alumne/a

-Còpia targeta sanitària de l’alumne/a

-Certificat d’empadronament expedit per l’Ajuntament (veieu consentiment)

Per tal d’agilitzar els tràmits i evitar desplaçaments, podeu signar el següent consentiment, per a que des de l’Ajuntament puguin consultar la base de dades, elaborar el certificat d’empadronament i fer-vos-el arribar via correu electrònic. Podeu enviar el consentiment i fer la demanda del certificat a educaciocastellbellielvilar@gmail.com

CONSENTIMENT PER CONSULTAR LES DADES (cliqueu per obrir el document)

A continuació trobareu l’enllaç de l’accés al tràmit:

ACCÈS AL TRÀMIT PREINSCRIPCIÓ

(cliqueu sobre el títol per presentar la sol·licitud telemàticament)

En el cas excepcional que no pugueu fer la preinscripció per aquest mitjà, la podreu fer presencial el dijous 21 de maig, sol·licitant cita prèvia a través del calendari que trobareu al següent enllaç:

CALENDARI CITA PRÈVIA per a la preinscripció presencial

El formulari a omplir per a presentar la inscripció PRESENCIALMENT el teniu a continuació, però també us podem facilitar una còpia el mateix dia que vingueu al centre.

SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ

També podeu consultar el document de la L’OFERTA DE PLACES, clicant sobre les paraules ressaltades en majúscula.

La informació d’aquesta pàgina s’anirà ACTUALITZANT sempre que hi hagi modificacions en els terminis, procediments,… Per rebre AUTOMÀTICAMENT tota la informació i actualitzacions que anem penjant a la web, subscriviu-vos al nostre canal de Telegram:

Restem a la vostra disposició per a qualsevol aclariment o consulta. Podeu contactar-nos a través del correu del centre a8015806@xtec.cat