Videojoc Fortnite

Fortnite Battle Royale és un videojoc jcj o pvp desenvolupat per Epic Games i People Can Fly, llançat com a títol d’accés anticipat el 25 de juliol del 2017, convertint-se en 2018 a free-to-play.
Una manera de joc, Fortnite Battle Royale, basat en el gènere… Llegeix més»

Santa Cecília

El dimecres 22 de Novembre va ser el dia de la música i vam assistir a un mini concert amb acordió i contrabaix.

Ens ho vam passar molt bé!  Mireu! Mireu!

A la tarda al pati tots els nens de l’escola Jaume Balmes vam cantar la cançó Mirall de Pau. Aquí us la pengem per si la voleu escoltar:

Santa Cecília

Ahir era Santa Cecília, la patrona de la Música. Al matí van venir dos músics, en Toni i en Manolo dels Strombers, i ens van fer un concert amb un contrabaix i un acordió. Després a la tarda els nens i nenes vam cantar Mirall de Pau al pati tots junts. Aquesta cançó ens agrada molt i us la deixem aquí per si la voleu cantar, ballar i escoltar. Visca la música!

SETMANA DE LA CIÈNCIA

La setmana de la ciència ha estat un èxit com cada any. Durant tota la setmana s’intenta fonamentar, despertar i potenciar l’interès i la curiositat dels alumnes vers la ciència i la tecnologia.
El divendres 17 els pares vam poder gaudir de la fira dels experiements on… Llegeix més»

EL COL·LEGI ESTRENA XARXA SOCIAL

Fotografies, esdeveniments importants, petits videos,… ara pots estar més connectat amb el col·legi. L’escola ja esta present a Instagram i Facebook.
Ens trobeu a l’Instagram amb l’usuari @balmes_castellbell i al Facebook com “Escola Jaume Balmes”
Des d’aquí es donaran a conèixer fets de rellevància per les… Llegeix més»