Cicle superior

COMPETÈNCIA DIGITAL (6è)

A l’escola fem diferents activitats relacionades amb la competència digital. En aquest article us mostrem una activitat realitzada per 6è, que són els grups dels científics i científiques (6èA) i dels fenòmens naturals (6èB). Amb el treball fet de geolocalització a través del Google Maps hem treballat el mapa del món, la ubicació de diferents

COMPETÈNCIA DIGITAL (6è) Llegeix més »

TREBALLEM ANTONI GAUDÍ

Estimades Famílies, aquest any a l’escola treballarem l’arquitecte Antoni Gaudí. Estem coneixem la seva vida, les seves obres i hem començat a fer rèpliques amb distintes tècniques. Us deixem l’inici de la creació de les torres de la Sagrada Familia que treballem a plàstica. El resultat? Ho veureu a l’exposició de final de curs …..

TREBALLEM ANTONI GAUDÍ Llegeix més »

COMIAT DE 6è

Ahir es va celebrar el comiat dels nostres alumnes de 6è. Van tenir moltes activitats, com ara un esmorzar saludable i una sessió de DJ. Sense oblidar el comiat amb les famílies, que va ser molt emotiu. L’any vinent ja no estaran a l’escola, però sempre recordarem els moments que heu viscut amb nosaltres. Aquí

COMIAT DE 6è Llegeix més »

JORNADA D’ESCACS

El passat dimarts 30 de maig els alumnes de cicle mitjà (tercer i quart) van preparar una Jornada d’Escacs per a tota l’escola (des de I3 fins a 6è) i per a les famílies, on es va ensenyar en què consisteix el joc dels escacs, el nom de totes les peces, els seus moviments i la seva correcta col·locació

JORNADA D’ESCACS Llegeix més »

ELS GRANS HEM ANAT AL LICEU!

Els alumnes de 4t, 5è i 6è hem anat avui al Liceu! L’aventura ha començat a les 9.30h quan hem agafat l’autocar, que ens ha deixat a la Rambla de Barcelona, just a l’entrada del Liceu. Hem pogut entrar per la porta principal, veient tota la decoració plena de pintures, colors daurats i la moqueta

ELS GRANS HEM ANAT AL LICEU! Llegeix més »

LA PANXA DEL BOU (6è)

El passat 28/2/23 les classes de sisè vam anar al rocòdrom La panxa del Bou de Sabadell. Allà amb els monitors i monitores vam fer escalada amb casc i arnès a les parets més altes i sense casc ni arnés a les parets més baixes. Va ser molt divertit i emocionant i ho vam gaudir

LA PANXA DEL BOU (6è) Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut