Cicle superior

ROBÒTICA

Robòtica és un activitat extraescolar que fem a la biblioteca tots els dijous després de l’escola. La nostra mestra ens proposa jocs d’ordinador, fer impressions 3D i també, més endavant, jugarem amb els drons. A robòtica anem nens de quart, cinquè i sisè. El que més ens agrada es quan fem impressió 3D.

ROBÒTICA Llegeix més »

INFORMÀTICA I ROBÒTICA

Aquest any hem iniciat sessions d’informàtica i robòtica al cicle superior. Hem començat a treballar la fotografia i els vídeos, fent treballs d’edició. En aquests collage podeu veure als alumnes de 5èA fent una edició d’imatges a través de la pàgina Fotojet. Vam fer les invitacions per les reunions de famílies i ens van quedar

INFORMÀTICA I ROBÒTICA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut