JORNADA D’ESCACS

El passat dimarts 30 de maig els alumnes de cicle mitjà (tercer i quart) van preparar una Jornada d’Escacs per a tota l’escola (des de I3 fins a 6è) i per a les famílies, on es va ensenyar en què consisteix el joc dels escacs, el nom de totes les peces, els seus moviments i la seva correcta col·locació damunt el tauler. Aquesta Jornada d’Escacs va ser la cloenda del taller que han realitzat els alumnes de tercer i quart durant tot el curs amb l’Alfons. Els nens i nenes han après molt i s’estan convertint en petits experts.

Tota l’escola va poder gaudir d’aquesta fantàstica iniciativa i potser en el futur tindrem campions i campiones d’escacs de l’Arraona!!!

1. Vicky R.M.

Ha sigut molt xuli i bonic i molt entretingut.

Els monitors van explicar-ho molt bé i també penso que serem molt experts en el futur
    perquè els escacs són molt importants i crec que hem de seguir així tots i totes.

2. Sara

Hola, em dic Sara i la jornada d’escacs m’ha agradat molt perquè vaig ser monitora de I4 i es van portar molt bé. Moltes gràcies a tota l’escola i a les famílies! !!!! Adéuuuuuuuuuuuu

3. Juanmi

A mi m´ha agradat molt i jo vaig fer de monitor. M’ho vaig passar molt bé amb el tauler i amb els ordinadors. Ha sigut molt divertit. Adeu!