ELS GRANS HEM ANAT AL LICEU!

Els alumnes de 4t, 5è i 6è hem anat avui al Liceu!

L’aventura ha començat a les 9.30h quan hem agafat l’autocar, que ens ha deixat a la Rambla de Barcelona, just a l’entrada del Liceu.

Hem pogut entrar per la porta principal, veient tota la decoració plena de pintures, colors daurats i la moqueta vermella. Hem fet una volta pel saló dels miralls i després ja hem entrat a platea, on hem tingut la sort de poder seure.

L’espectacle es diu “La nit de Sant Joan”, un espectacle de dansa contemporània on un cos de 7 ballarins han fet la representació d’una història imaginària, però basada en cultura i  festes populars, tot acompanyada per la música d’un piano que interpretava melodies populars i variacions.

Al sortir ens hem dirigit al Parc de la Ciutadella, on hem pogut dinar a l’ombra d’uns arbres i hem pogut passejar, veure les diferents escultures, el llac i jugar una mica.

Un dia complert!

Cliqueu la fotografia per veure més imatges de l’activitat

1. Qasim

El Liceu és molt divertit,diuen que es el teatre més important de Catalunya i després del espectacle hem anat al Parc de la Ciutadella i era molt divertit, hem anat al autocar a les 09:30 del matí i el camí era molt divertit i quan em arribat a Barcelona era molt bonic i després hem arribat al
    Liceu i em entrat i era molt bonic,hi havian catifes vermelles que sembla un llar modern i quan hem entrat al teatre em ha deixat sense paraules i ens hem asegut a unes butaques vermelles suaus i la obra de La nit de Sant Joan m’ha agradat molt.

2. Minata

Hola soc Minata de 4tA. A les 9:15 hem anat a l’autocar cap a Barcelona. L’autocar ens va deixar a l’entrada del Liceu. Vam entrar i hi ha moltes pintures, quadres i miralls. Vam seure’ns en unes butaques de color vermell i suaus. No només estàvem els de 4t, 5è i 6è de l’Escola Arraona, sino també hi havia nens/es d’altres escoles. Hem vist un espectacle que es diu “La nit de Sant Joan” que hi havia 3 ballarins i 4 ballarines. Una de les ballarines era el Cupit i es difressaven d’una parella de gent celebrant Sant Joan, d’un cavall, d’una geganta, diables i una noia tocava el piano. No he vist tot el final l’espectacle perquè m’he quedat una mica adormida. Després hem anat al Parc de la Ciutadella, hem dinat i hem jugat uns minuts. Hem vist la Rambla de Barcelona i altres coses més. Hi havia un senyor fent moltes bombolles i tots estàvem explotant-les. Després ens vam fer una foto en grup al costat d’un elefant. Al final hem anat en autocar per estar a l’escola i el que més m’ha agradat de l’espectacle és el Cupit perquè tenia un bigoti molt graciós. Això és tot. Adéu 👋😘.

3. Linshan Zhang

Va ser molt bonic! El Teatre de Liceu va ser preciós i els/les ballarins/es van fer una molt bona feina.
    El Parc de la Ciutadella va ser inoblidable!!

4. AYA HAFID

Quan vaig entrar al Liceu era molt bonic. Hi havia una fada i 6 persones fent l’espectacle. La fada estava explicant coses sobre la natura i de la festa que es fa a Catalunya i es diu LA NIT DE SANT JOAN.
    La part que em va agradar més és quan estaven ballant disfressats de diables.

5. Emma Lage

Hola a tots i totes,
    L’excursió al LICEU em va agradar moltíssim i els ballarins sabien ballar molt bé. Havíem anat en autocar però no es trigava molt, més o menys 15 minuts. Hem anat cicle superior i 4t. Però no només estàvem nosaltres, havien nens i nenes d’altres escoles.
    El Liceu tenia 6 pisos i era molt elegant. Els seients també eren molts elegants. El teatre es deia “La nit de Sant Joan”. Quan va acabar l’espectacle havíem anat a dinar i jugar una mica. Quan vam acabar de dinar vam anar a passejar per les Rambles de Barcelona i després ens havíem pujat una altra vegada a l’autocar i havíem tornat a l’escola.
    L’excursió només era pel matí. A mi m’havia agradat bastant el Liceu perquè era la primera vegada que hi anava i també perquè era molt elegant i crec que a tots els nens i nenes que havíem anat els hi ha agradat molt.
    Espero que us hagi agradat molt el meu comentari de l’excursió al Liceu. ADÉU ❤️😉.

6. Biel

La sortida al Liceu ha sigut molt divertida. Hem anat en autocar. Era molt xulo. Hi havia molt d’or. La meva part favorita ha sigut quan hi havia una persona molt, molt gran i quan estaven vestits de dimoni 👿 perqué hi havia una música que era molt tenebrosa que la tocaven amb el piano. Semblava una música de terror 😱 M’ha fet molta gràcia quan hi havia una noia que era un àngel 😇 amb un bigoti molt graciós. Després hem anat una altra vegada a l’autocar i hem tornat al cole. I aixè és tot. Adéuuuuu👋👋

7. sandaly sacko

Hola sóc el Sandaly de 4t A.
    A mi la part que més m’ha agradat ha sigut quan sortien els dimonis i tot el forn era vermell. Feia una mica de por però era molt xulo.
    Em va agradar tot molt i em vaig divertir molt. Adéu.