Relació escola – família.

La relació família- escola cal que sigui fluida.

Entrevistes individuals amb el tutor/a:

Cada tutor/a té una hora setmanal de 13.00h a 14:00 destinada a atendre les famílies, a la reunió d’inici de curs us concretaran quin dia és aquesta hora. Cada família mantindrà com a mínim una entrevista amb el tutor/a del seu fill/a al llarg del curs.

En qualsevol moment del curs podeu demanar entrevista concertant el dia mitjançant l’agenda escolar.

L’agenda, s’utilitza per a tractar temes del dia a dia, demanar entrevista, visita al metge, indicacions dieta, anotar els deures i per la comunicació família – tutor/a.

Es manté l’ús de l’agenda o el correu electrònic com a mitjà principal de comunicació família-tutor/a.