Quota de material.

En el darrer Consell Escolar, ha quedat aprovat que la quota de material pel proper curs serà de 61 euros (únic pagament) pels cursos de P-3 fins a 4t d’Educació Primària.

Els/les alumnes de Cicle Superior de Primària (5è i 6è) hauran d’abonar la quantitat de 41 euros (únic pagament) en concepte de material escolar divers.

La resta de material (llibretes, gomes, compassos, etc…) l’haurà de comprar cada família, segons el llistat que els lliuraran els/les tutors/es a l’inici de curs.

Aquesta quantitat s’haurà d’ingressar abans del dia 15 d’octubre en el compte corrent de BBVA  amb núm: ES51 0182 4842 3402 0016 2252.

El comprovant d’ingrés es lliurarà a l’inici de curs, al tutor/a del seu fill/a.