Salut i seguretat dels nostres alumnes.

Referent a les malalties o afeccions que puguin produir contagi, és convenient d’abstenir-se de portar el nen/a a l’escola quan:

– Té febre o n’ha tingut la nit anterior
– Té diarrea i vòmits
– Té tos intensa i contínua o li costa respirar
– Té polls i llémenes (caldrà seguir el tractament adequat fins que no en tingui).
РT̩ conjuntivitis
– Té varicel·la (fins que els grans estiguin secs).
– Altres

Recordeu que quan un alumne es troba malament o es fa mal i cal portar-lo al metge, us avisarem per telèfon perquè el vingueu a recollir. És important que siguin telèfons en els que us puguem localitzar en horari escolar.

És convenient que comuniqueu a l’escola els canvis de domicili i/o telèfon, per tal de mantenir actualitzades les nostres bases de dades.

Medicaments

Quan un alumne hagi de prendre de manera inevitable alguna medicina dins l’horari escolar, cal que porti el medicament, la còpia de la recepta o informe del metge i  l’autorització que us serà facilitada pel tutor/a o a l’Equip Directiu, signada pel responsable del nen/a, conforme autoritza al seu tutor/a o responsable de menjador a donar la medicina a l’alumne. Si falta qualsevol d’aquests requisits no se li podrà subministrar la medicació.