Entrades i sortides.

ENTRADES I SORTIDES DE L’ALUMNAT

Cal ser puntual a l’hora de les entrades a l’escola, és un bon hàbit personal que els nens han d’aprendre, tant per respecte als companys que han arribat a l’hora, com pel bon funcionament de l’activitat escolar. I som els adults qui hem d’ajudar en aquest aspecte.

• Les portes de l’escola s’obriran a les 8:30h i es tancaran a les 8:40h a Primària i a Educació Infantil s’obriran a les 9:30h i es tancaran a les 9:40h.

Després d’aquest horari no es permetrà l’entrada de cap alumne que no porti justificant.

Les famílies que arribin després d’aquest horari sense motiu justificat han de passar a signar el retard pel despatx.

• Els alumnes d’ Educació Infantil, P3, P4 i P5, amb germans a Primària, podran quedar-se al servei d’acollida matinal de 8:30h a 9:30h, de forma gratuïta.
    • Cap alumne pot sortir del centre en hores de classe sense presentar al tutor l’autorització escrita dels pares i que algun adult conegut el vingui a buscar. Mai sortiran sols.
    • Serem molt estrictes en la recollida dels alumnes. No lliurarem ningú a una persona desconeguda, per la qual cosa és imprescindible que signeu l’autorització al despatx de direcció.
    • La puntualitat en les sortides també és molt important, tant pel què fa al desig del nen/a en ser recollit com per a aspectes d’organització personal i col·lectiva del professorat.