Plantar, cuidar i aprendre: el final del projecte a I4

A I4 hem posat punt i final al projecte del món vegetal amb una experiència molt especial: la visita a l’hort de l’escola. En aquest espai hem tingut l’oportunitat de plantar diferents vegetals i viure de primera mà el procés de cultiu.

Durant l’activitat, hem recordat i posat en pràctica tot allò que hem anat descobrint al llarg del projecte: les parts de la planta, què necessiten per créixer i com cal cuidar-les. El contacte directe amb la terra i els elements naturals ens ha permès consolidar aquests aprenentatges d’una manera vivencial i significativa.

Ha estat una manera molt enriquidora de tancar el projecte, connectant el que hem après a l’aula amb una experiència real. Seguim descobrint i valorant la natura amb curiositat i respecte.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut