Sortides i colònies

Sortides

Totes les activitats que es realitzen fora del centre durant el curs formen part de la Programació General de Centre, estan aprovades pel Consell Escolar i es consideren activitats obligatòries.
Per assistir a totes les sortides serà imprescindible l’autorització del pare/mare o representant legal de l’alumne.

Colònies

Els grups d’I5, 2n, 4t 5è i 6è aniran de colònies aquest curs.
A l’escola pensem que les colònies són una activitat important, i són una oportunitat per aprofundir en aquells aprenentatges relacionats amb les tasques de l’aula i en aquells aspectes de relació, convivència i autonomia personal.

Activitat de piscina a 1r.

L’activitat de piscina de primer és un activat d’Educació Física inclosa en la Programació General de Centre i aprovada pel Consell Escolar. És, per tant, una activitat obligatòria i forma part de l’educació integral dels nens i nenes.
L’Ajuntament de Barcelona i dins la campanya “JO NEDO” ofereix als infants de primer curs de primària el finançament de l’activitat (excepte l’autocar i els/ les monitors/es acompanyants).