Reunió casal d’estiu

Benvingudes famílies,

Per tal que els vostres infants puguin gaudir l’estiu l’escola Antoni Brusi us presenta el casal lúdic i esportiu de la Fundació del Bàsquet Català (FBC).

Molt breument, es tracta d’un casal que inclou un programa ampli d’esports col·lectius i individuals, d’activitats de ball, de jocs diversos, de dinàmiques de grup, de gimcanes, tallers, jocs d’aigua i sortides setmanals (Tibidabo, Marineland, Illa Fantasia, Salting, La Granja, piscina…).

REUNIÓ INFORMATIVA:

El proper 18 de març a les 17 hores farem una reunió informativa a les famílies interessades a la biblioteca de l’escola Antoni Brusi per tal de donar-vos informació detallada sobre el Casal.

En aquesta reunió rebrem l’equip de la FBC. El Marc, la Carla i l’Arnau us parlaran de l’organització, de les excursions previstes, dels ajuts econòmics disponibiles i respondran totes les preguntes que formuleu.

SERVEI D’ACOLLIDA:

Si per tal d’ assistir a la reunió necessiteu servei d’acollida cal inscriure’s aquí

INICI DE LES INSCRIPCIONS:

Les inscripcions s’obriran el 8 d’abril a les 10h a través del web : https://campus.basquetcatala.cat/casalantonibrusi2024/. Allà trobareu tots els passos a seguir.

Si teniu qualsevol dubte, podeu contactar amb l’equip d’extraescolars de l’AFA o parlar amb l’Arnau Barrabés, el nostre actual coordinador d’activitats extraescolars de futbol, bàsquet i multiesports ja que ell serà el Director del casal d’estiu.

Us esperem!