Activitats 8M

Dia Internacional de les Dones

La comissió de coeducació està preparant les següents activitats per commemorar el Dia Internacional de les Dones:

• Durant l’espai migdia els infants faran unes manualitats amb l’ajuda de les monitores i el 7 de març a les 17.00 h farem un mural per la igualtat al pati de l’escola amb aquestes manualitats.

• El 8 de març a les 17.00 h gaudirem del grup de contacontes “Vivim del Cuentu”, representaran un dels seus contes desexplicats dirigit a totes les edats. Podeu trobar més informació a Vivim del cuentu
  • El 9 de març a les 9.00 h hi haurà una classe de FitDance al pati de l’escola per a totes les dones del Brusi. Ballarem, farem exercici i ens divertirem al ritme de la música per celebrar juntes el poder feminí! Apte per a tots els nivells, només cal venir amb roba còmoda, aigua i moltes ganes de passar-ho bé!

Si voleu participar, heu d’omplir el següent formulari, la data límit per contestar és l’1 de març.

Gràcies i esperem la vostra participació!