A I5 hem aprofitat el bon temps de primavera per sortir al pati de l’escola i observar la natura que ens envolta. Amb una mirada curiosa, hem buscat insectes, flors i arbres que ens han cridat l’atenció, descobrint petits detalls del nostre entorn més proper.
A partir d’aquesta observació, hem representat allò que hem vist a través del dibuix i hem intentat posar-hi paraules, iniciant-nos en l’escriptura de manera significativa. Aquesta proposta ens ha permès treballar la mirada atenta, l’expressió gràfica i el llenguatge en un context vivencial.
Aquestes estones a l’aire lliure ens ajuden a connectar amb la natura, a conèixer-la millor i a valorar-la, tot aprenent a partir de l’experiència i la descoberta.


