A 5è analitzem dades amb el projecte “Dissenyem roba”

A 5è, en el marc del projecte “Dissenyem roba” d’aquest segon trimestre, estem treballant sabers de l’àrea de matemàtiques a partir de situacions reals i significatives. En aquesta proposta ens hem endinsat en l’anàlisi de dades vinculades al món de la moda.

Concretament, hem investigat diferents marques de roba i els països on es fabriquen. A partir de la informació recollida, hem treballat la correspondència entre dades i la generació de gràfics, aprenent a organitzar, representar i interpretar la informació de manera visual.

Aquesta experiència ens permet comprendre com les matemàtiques ens ajuden a llegir i entendre el món que ens envolta. Continuem avançant en el projecte combinant recerca, pensament lògic i mirada crítica.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut