VISITEM EL MERCABARNA

Els nens i nenes de quart hem anat de visita al Mercabarna per fer l’activitat “5 al dia”. Aquest taller vol promocionar la dieta mediterrània i els hàbits alimentaris saludables.

La sortida va consistir en una petita xerrada sobre la necessitat de menjar cinc racions al dia de fruites o verdures. Vam fer una passejada per les diferents naus de fruites i hortalisses del Mercabarna on vam poder conèixer les fruites de temporada i exòtiques i fer un tast d’algunes fruites. Més tard, vam visitar una fàbrica de patates o ens van regalar una bossa de patates! Per últim, ens van convidar a menjar un àpat saludable amb amanida, suc de taronja natural i una macedònia boníssima. Ens ha agradat molt aquesta visita!

Cliqueu a l’enllaç per veure el recull fotogràfic d’aquesta sortida. Recordeu que només podreu veure les fotos accedint amb el vostre correu electrònic que heu donat a l’escola.