Colònies a Artur Martorell

Benvolgudes famílies,

com sabeu ja estem gaudint de les colònies a la casa Artur Martorell a Calafell. El primer dia, l’alumnat de 2n va anar a la platja per fer l’activitat “la platja dels pirates”. Els grups de 4t van realitzar “l’expedició dels mariners” una gimcana amb diferents proves que tenien distribuïdes per l’entorn de la casa.

Per la nit vam fer conjuntament l’activitat dels codis secrets, amb jocs de llanterna i d’orientació.

Ahir dia 9 va ser molt emocionant: després d’un bon esmorzar van arribar a la casa els companys i les companyes d’I5 de l’escola. A partir d’aqui cada grup va començar fent activitats diferents: per la platja, pel port de Vilanova, per la casa de colònies i pel poble de Calafell.

Vam acabar el dia amb activitats de nit que hem fer amb un mica de por però amb moltes ganes i també una mica cansats.

Finalment, avui després de l’esmorzar, hem fet diferents activitats i jocs per la casa. Hem aprofitat les últimes hores per jugar i gaudir fins l’últim moment.

Han estat unes colònies molt emocionants i divertides!!!

Trobareu el recull de les fotos de colònies a les següents carpetes:

Imatges I5

Imatges 2n

Imatges 4t

1. Mar

Moltes gràcies per les fotos. Espero que gaudeixin dels pocs dies que hi queden. Gran experiencia. Arribaran canasta i explicant com s’ho han passat. Moltes gràcies. Familia Gonzalez-Cardoso