Preinscripció curs 24-25 Novetat Alumnat assignat

Benvolgudes famílies,

avui s’ha fet pública el llistat d’alumnat admès a la nostra escola. Trobareu la informació a l’enllaç “oferta final”. Aquell alumnat que estigui assignat a l’escola Amat Verdú s’haurà de posar en contacte amb l’escola, a partir de demà dia 11 de juny, per demanar dia i hora per fer la matrícula la propera setmana. El telèfon del centre és el 936400834 i l’horari de 9 a 15 hores.

Publicació d’alumnes admesos                        Alumnat assignat al centre   (cal trucar per demanar dia i hora per fer matrícula)

Llista d’espera                                                  Llista d’espera

Preinscrits al centre en primera opció              Preinscrits al centre en primera opció

Fent clic a la imatge, tindreu accés a la pàgina de la Generalitat amb tota la informació relativa amb el procés: dates, passos a seguir,…

L’essència de l’Amat
Des de que s’obren les portes al matí, fins que es tanquen quan acaba l’última extraescolar, l’escola es converteix en la segona llar dels infants i la resta de persones que l’habiten i que són les encarregades de vetllar per la cura i benestar d’aquests infants.

És difícil explicar el que passa a l’escola, moltes emocions, trobades, abraçades i rialles. També molta feina, reptes i esforç. Tot sota el paraigües del joc, els contes i la posada en valor de la quotidianitat, de la qual parteixen moltes de les experiències que aprofitarem per treure’n l’aprenentatge.

L’Amat s’ha de viure, i com diuen que una imatge val més que mil paraules, aquí us deixem un petit llibret sobre la nostra essència fet amb molta il·lusió.

Menjador escolar

Fent clic a la imatge tindreu tota la informació relacionada amb el menjador de l’escola.