Les classes de 4t visitem el mercat central del peix a Mercabarna

Dijous passat, les classes de 4t vam tornar a visitar Mercabarna. En aquesta ocasió vam descobrir el mercat central del peix de la mà de l’Andrea i l’Alonso, els nostres monitors. Primer ens vam dirigir al centre interactiu del peix per a fer dues activitats: un toca toca de peixos i la visita a l’exposició permanent. Després, vam anar fins al pavelló del mercat central, el qual vam poder visitar tranquil·lament. A continuació, vam entrar al restaurant del mercat i allà ens van convidar a dinar un menú a base de peix. Un cop amb la panxa ben plena, vam tornar fins al museu per a veure un reportatge que resumia molt bé com funciona el mercat. Finalment, vam disposar d’una estona lliure per a poder jugar amb els nostres companys i companyes a la plaça major de Mercabarna. Aquesta ha estat una excursió molt interessant i divertida. Hem après un munt de coses! Moltes gràcies per tot, Andrea i Alonso!

Feu clic a la imatge per a veure les fotografies