VISITA A L’ESCOLA D’EN XAVIER SUDRIÀ

El dimecres, 23 d’octubre, ens va visitar a l’escola, el senyor Xavier Sudrià i la seva dona. En Xavier és l’autor del llibre “La Vall Ferrera”,  i vam creure que seria molt interessant poder convidar-lo a l’escola per fer-li unes quantes preguntes pel projecte  que l’alumnat està realitzant, també de la Vall Ferrera.

Els nens de sisè i cinquè varen ser els encarregats de contactar amb ell per telèfon i concertar una visita a l’escola. En Xavier es va mostrar molt disposat a venir. I la veritat, és que ens va ser molt profitós per aprendre més de la nostra vall, ja que ell, n’és un expert i en sap molt de tots els aspectes: històrics, demogràfics, culturals, etc. de la Vallferrera.

Li volem agrair molt a ell i a la seva dona la seva visita i la seva amabilitat.

Us deixem unes imatges de la visita: https://photos.app.goo.gl/WtRRKWPF8iQhze9w9

Salutacions.