ACTIVITAT DE DESCOBERTA DE LES HERBES AROMÀTIQUES I MEDICINALS

El dilluns 21 d’octubre, ens va visitar a l’escola la Gemma i el Pedro, d’Herbes de l’Alt Pirineu. Van venir a fer-nos un taller d’herbes aromàtiques i medicinals.

Primer ens van fer una xerrada sobre què són les herbes medicinals i ens ho anaven explicant mitjançant uns contes molt interessants. També vam anar mirant els pots amb herbes que ens havia dut el Llorenç amb el seu pare i la seva mare. Eren herbes de feia anys, que la padrina havia guardat i que havia utilitzat per guarir.

Després vam passar a l’observació directa, on vam poder anar coneixent quin tipus d’herbes hi ha als voltants de l’escola. Vam sortir a passejar i vam anar agafant algunes herbes i la Gemma i el Pedro ens explicaven per a que ens poden servir.

I per acabar, vam tornar a l’escola i allà ens van obrir tot de pots de vidre amb herbes. Cada nen i nena havia de triar tres herbes que li agradessin per l’olor que desprenien. I ens van elaborar una bosseta d’infusió amb les que havíem seleccionat.

Tot plegat, va ser molt interessant i divertit.

Els hi estem molt agraïts per la seva visita i pel temps que ens van dedicar.

A continuació us deixem imatges de l’activitat: https://photos.app.goo.gl/LQ6nZK48R9r2Nzrb8

Salutacions.