FILIBERTO

Avui hem anat a l’Hostal Muntaña, i allà ens esperaven la Mercè i el Jordi, cuiners del restaurant, per fer-nos una classe pràctica de com fer “Filiberto”, un postre típic del Pallars, originat a Llesuí.
El Jordi i la Mercè ens han explicat pas a pas,… Llegeix més»

Animem els nostres dibuixos

Hem creat personatges animats amb l’app Animated Drawing, una eina d’intel·ligència artificial que ha donat molt de joc a l’espai artístic. Mireu quins personatges tant divertits ens hem inventat i en pocs passos els hem fet moure! Us animeu a provar?
IVAN
LLUC
IVET
LAIA
Llegeix més»

Aniversaris del segon trimestre

Aquest trimestre d’hivern hem celebrat a l’escola els aniversaris del Ferran i de la Ivet, que han fet 6 i 9 anys respectivament. Com sempre hem seguit el nostre ritual i ens ho hem passat d’allò més be!
Si voleu veure imatges cliqueu el pastís

ENS VISITA L’ELIZABET, UNA INFERMERA DEL PALLARS

L’Elizabet, infermera del nord del Pallars, ha vingut a visitar-nos per ajudar-nos a resoldre dubtes que teníem vers el projecte que estem investigant els més grans de l’escola. El projecte està relacionat amb “Com funciona el nostre cos”.
Ha sigut una visita molt enriquidora, ja que… Llegeix més»

EXPOSICIÓ PROJECTE “ELS NADONS”

Dimecres a la tarda, els més petits de l’escola d’Alins van fer un exposició dels Nadons.
Van  convidar a les families i els nens\es de primària.
Ens van explicar com mengen, que fan quan surten de la panxa, com es fan els nadons, etc.
Ens ho van explicar… Llegeix més»

DIJOUS GRAS

El Dijous Gras és una festa important per a nosaltres que celebrem a l’escola d’Alins.
El Dijous, els nens i nenes de l’escola vam arribar amb unes disfresses molt xules. Durant el mati, vam anar a Àreu, Araós i Ainet, a fer la Plega. Per la… Llegeix més»

DIMECRES DE CARNAVAL

Avui els nens i nenes hem arribat amb uns vestits i tratges molt elegants.
Alguns han vingut amb maquillatge, altres amb sabates altes i d’altres amb corbata.
Aquí us deixem les fotos perquè les veieu
Autora: Sara.

DIMARTS DE CARNAVAL!

Avui han arribat els nens i les nenes de l’escola amb uns pentinats ben estrafolaris, moderns i acolorits.
Aquí us deixem les imatges perquè les veieu!

DIA DE LA TRONCA!

Aquest matí els infants, han arribat ben contents/es i emocionats/des a l’escola… amb moltes ganes de fer cagar la Tronca!
Abans, però, els nens i les nenes li han volgut dedicar uns poemes de Nadal i unes cançons. Clicant aquí, les podreu veure!
Després de cagar… Llegeix més»

Gimcana i Contacontes

El mes de novembre emmarca les activitats que tenen a veure amb les Relacions sanes i les Sexualitats i hem pogut gaudir de dues activitats aquí a l’escola.
La setmana passada ens va visitar el GR feminista que ens va fer gaudir d’una gimcana sobre l’acceptació… Llegeix més»

L’Ivan també fa anys, i ja en van 9!

Seguim amb els aniversaris de tardor, i ara és l’Ivan qui celebra l’aniversari! Ens va convidar a una esmorzar dolç boníssim i mireu que contents vam quedar tots i totes! Moltes gràcies Ivan!

ANGLÈS A L’ESCOLA

Hello families! My name is Ariadna, and I’m the English teacher this year.
Once a week, we make English classes all the students together, and I want to show you some videos about it. As you can see, they love these classes!

I hope you enjoy watching… Llegeix més»

FESTA DE LA TARDOR

Hem celebrat la Festa de la Tardor a l’escola d’Alins, després de fer els panellets i preparar balls, poemes i representacions. Hem pogut compartir-ho amb les famílies. Gràcies a tothom per venir i passar una gran tarda plegats.
Les cançons i danses preparades en les hores… Llegeix més»

La Sara fa 10 anys!

El passat 12 d’octubre la Sara, la més gran de l’escola, va fer 10 anys, una dècada!. Vam celebrar-ho amb un esmorzar compartit.
Moltes felicitats bonica!

PANELLETS

Avui hem fet panellets a l’escola: hi havien de coco, cacao i d’ametlla. Ens ho hem passat molt bé!
Aquests panellets són per la festa de la Castanyada que celebrarem demà amb les famílies i si no us agraden els panellets, també tenim castanyes torrades, calentes i… Llegeix més»

Aniversari del Lluc

Avui hem celebrat l’Aniversari del LLuc, ja ha fet 6 anys!!!
Hem esmorzat una coca boníssima que també hem pessigat per berenar. Hem cantat i hem fet les voltes al Sol, i ja en van 6, LLuc!
Just desprès, tothom s’ha pensat un desig bonic pel Lluc… Llegeix més»