.

PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

Els terminis de presentació de sol·licituds previstos pel Departament d’Ensenyament per a la nova preinscripció d’alumnes, el proper curs 2020-21, és del 13 al 22 de maig  per als alumnes de segon cicle d’Educació Infantil i Educació Primària.

Full de sol·licitud

Per tal de reduir la presència de les famílies en els centres educatius, es promou l’ús de la sol·licitud en suport informàtic. S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per l’enviament del resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre demanat en primera opció.

En aquest cas, la sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada amb l’enviament del correu electrònic, amb el resguard i la documentació acreditativa adjunta. El centre ha de contestar aquest correu justificant la recepció de la sol·licitud per a què el sol·licitant en tingui constància. Cal recordar que el període per presentar el resguard i la documentació finalitza un dia més tard que el període de presentació de sol·licituds.

De manera excepcional, per als casos en què els sol·licitants no puguin fer la presentació telemàtica, els centres hauran d’organitzar la presentació de sol·licituds assignant una cita prèvia per a l’accés al centre. Aquesta assignació es gestionarà  per telèfon.

Les sol·licituds es podran presentar telemàticament durant tot el període de presentació de sol·licituds. En canvi, l’atenció presencial en els centres educatius per a la presentació de sol·licituds només es podrà fer durant una part d’aquest període.

PASSA’M LA PILOTA!

Com ja sabeu, ens agrada fer activitats que ens facin estar tots junts un altre cop. Les activitats d’escola ho aconsegueixen, i aquests dies ens hem proposat fer-ho a través d’una pilota. Ho voleu veure? Cliqueu a la imatge

Activitat col.lectiva: LES OMBRES XINESES

Aquesta setmana com  activitat conjunta d’escola en la que participen grans i petits hem fet OMBRES XINESQUES.  Segons la Wikipèdia ens diu que:
Les ombres xineses són els precedents del teatre d’ombres, parteixen d’un joc popular basat en un efecte òptic teatralitzat, que consisteix en col·locar les mans entre… Llegeix més»

PRODUCCIONS DELS INFANTS

Hola,
En aquest article us deixem una mostra de les produccions que han realitzat alguns i algunes alumnes de l’escola durant la Setmana de Sant Jordi.
Podreu veure cal·ligrames, representació teatral amb titelles i la creació de roses, dracs, cavallers de Sant Jordi, dels més petits de… Llegeix més»

SETMANA DEL 27 AL 1 DE MAIG

Hola nois i noies,
Comencem una nova setmana, amb moltes noves propostes. Esperem que totes elles us engresquin i us motivin a realitzar-les! Recordeu, que a més a més, disposeu del symbaloo per anar practicant aquells conceptes que hem anat treballant durant el curs.

ACTIVITATS DE PRIMÀRIA
Llegeix més»

SETMANA DE SANT JORDI

Hola famílies,
Comencem la Setmana de Sant Jordi, i us volem desitjar que passeu una bona setmana literària i que gaudiu d’aquesta festa tan pròpia i bonica de la nostra terra.

• ACTIVITAT CONJUNTA D’ESCOLA, Nº 2: CONTE COL·LECTIU per Sant Jordi, “EL CONTE DELS… Llegeix més»

QUÈ EN TREIEM DE BO D’AQUEST CONFINAMENT?

Aquest trimestre l’engeguem amb propostes col·lectives, per fer unió entre tot l’alumnat de l’escola.
Hem volgut preguntar al nostra alumnat que en treuen de bo d’aquests dies de confinament, què estan fent a casa, com passen les seves estones… En definitiva, que comparteixin amb nosaltres una… Llegeix més»

INICI 3r TRIMESTRE DEL CURS

Benvolgudes famílies,
Comencem un nou trimestre excepcional, diferent a com ens el podríem haver imaginat. Ara bé, dedicarem els nostres esforços, tots plegats, familiars, docents i els protagonistes, els infants, a poder passar aquest temps de la millor manera possible. Segur que ho aconseguirem!
En el bloc… Llegeix més»

SYMBALOO ESCOLA D’ALINS

Degut a la situació excepcional que ens trobem, hem creat un symbaloo de l’escola, on hi podreu trobar tots aquells recursos que us hem anat enviant per correu electrònic, més altres de nous. A poc a poc, anirem complementant i editant  aquesta eina, amb noves… Llegeix més»

REVISTA EL TRICICLE

El Tricicle és una eina principalment escolar per a apropar els nens i nenes de 6 a 12 anys a comprendre el món que els envolta i la seva complexitat a través d’un recull setmanal de notícies adaptades als diferents nivells i competències.
Excepcionalment, la revista… Llegeix més»