LA CASTANYADA

Aquests dies hem celebrat la festa de la castanyada a l’escola. Hem fet diverses activitats tots junts que ara us explicarem:

Un dia vàrem fer panellets tots junts. Els panellets els vàrem fer sols, sense l’ajuda de les mestres, i la veritat, és que ens van quedar boníssims!!

També vàrem fer un taller de manualitats de tardor i com a sorpresa per als infants, ens va visitar la mare d’un alumne disfressada de castanyera, juntament amb altres familiars, per representar-nos un conte molt bonic de “La castanya de la bona sort”. Així que, sense esperar-nos-ho vàrem tenir una petita representació teatral a l’escola, dramatitzada per familiars. Els hi agraïm molt i els volem dir que ens va encantar el conte i la representació!!!

I per concloure la festa, el dimecres  a la tarda, vàrem ballar unes danses i vam compartir un bon berenar típic de castanyes, panellets i sucs amb les nostres famílies.

Us deixem unes imatges de les diverses activitats. Esperem que us agradin. https://photos.app.goo.gl/PDaTwBzPhiMt6BMk6

Salutacions.