TALLER ART I NATURA: “MIRA, MIRA, MIRÓ!”

La llibreria Naturallibres, d’Alins, ha ofert a l’escola, de manera gratuïta, un taller amb en Miquel del Pozo. Aquest noi, és arquitecte però alhora un divulgador d’art que, de tant en tant, fa activitats a les escoles, amb la finalitat de que els infants, aprenguin a observar l’art, en el nostre cas, un quadre de Joan Miró: “La masia”.

En Miquel va arribar a acompanyat de la seva simpàtica família, i portava amb ell una rèplica del quadre de “La Masia”, de Miró. Primer, en el pati de l’escola, ens va proposar unes activitats pràctiques, totes relacionades amb el quadre, i després vam entrar a l’escola a mirar més obres de Joan Miró, acompanyades de les explicacions del Miquel.

Va ser una activitat molt interessant i volem agrair, al Miquel, i a la Meritxell de NaturaLlibres, el fet de poder fer possible aquesta activitat a l’escola. Moltes gràcies!

IMATGES