ANEM DE COLÒNIES AL DELTA DE L’EBRE

El  dijous, 19 d’abril del 2018 vam anar al Delta de l’Ebre. Vam sortir de Llavorsí a les 7:00 h del matí cap a Tarragona. A  les nou  vam parar a esmorzar  a un restaurant que es diu “El Faro” de Balaguer. Quan vam acabar d’ esmorzar, vam continuar el viatge cap al Delta. Al cap de quatre hores,   vam arribar a Riumar  que és el lloc  on vam agafar el vaixell per fer un passeig  pel riu Ebre  i ens van explicar moltes coses  interessants dels animals que  hi com aus, peixos i insectes.  Més tard vam dinar i a  continuació vam anar a una  botiga a comprar records. Seguidament , vam anar a la Llotja de Peix  de Sant Carles de la Ràpita que  es on fan les subhastes de peix i venen als peixaters.  A mitja tarda, vam anar al parc Garbí a jugar. A la fi vam anar a l’alberg.  Després d’instal·lar-nos,  vam anar al pati de l’alberg. A la nit ens comprar un gelat que estava molt bo!!!  A les dotze, vam anar a dormir.

L’endemà al matí, vam visitar la fàbrica d’arròs del Montsià on ens van explicar com es fa l’arròs, com creix  i les seves categoria, extra, de  primera, de segona, etc. Seguidament, vam anar al Món Natura on el nostre grup, primer, va observar els ocells, la situació del Delta i el llocs que són Parc Natural. També, ens van explicar una història d’uns pirates molt dolents, com es feia la sal i vam observar les salines. Per acabar l’activitat,  vam  anar a les barques de perxar on vam practicar  la perxa. Més tard vam anar a l’alberg a dinar. A l’acabar, vam recollir les maletes i ens vam dirigir a la fàbrica de galetes Rifacli de  Montblanc on  vam comprar galetes . De tornada cap  a  Llavorsí,  vam mirar una pel·lícula que es diu Brave. Van ser unes colònies molt divertides!!!