ENS COMUNIQUEM AMB L’ESCOLA POMPEU FABRA DEL PONT DE VILOMARA

Durant el mes de febrer vam rebre un correu electrònic amb l’assumpte PROJECTE PIC DE LA ROCA ENTRAVESSADA
el vam llegir i eren els nens i nenes de la classe de 4t A de l’Escola Pompeu Fabra del Pont de Vilomara i Rocafort que ens demanàvem si els podíem ajudar en donar informació del Pic de la Roca Entravessada, ja que es trobava al nostre municipi. No vam dubtar i els vam contestar el correu electrònic. Nosaltres el primer que vam fer és buscar a Internet on es trobava el seu poble: També vam buscar on es trobava El Pic de la Roca Entravessada perquè tampoc sabíem on era. Com que vam decidir ajudar-los, vam pensar en demanar informació a les famílies i altres veïns dels nostres pobles. Mentrestant rebem un altre correu i el llegim.
Aquesta vegada estan interessats a saber coses sobre nosaltres, ja que han mirat el nostre bloc, de com és la nostra escola i com treballem, de la vida en el nostre poble i també ens demanen d’emplenar una enquesta sobre coneixement de pobles d’alta muntanya. Després d’organitzar-nos la feina a fer, enquesta i presentació, hem escrit un petit text per presentar-nos als companys de l’Escola del Pont de Vilomara cadascú personalment i els respondrem amb el nostre mitjà de comunicació que és el correu electrònic.