TERCER TRIMESTRE. Setmana del 4 al 8 de maig.

Hola noies i nois de 2n!

En primer lloc volem felicitar-vos per la feina feta aquesta darrera setmana, no podem estar més contentes.

Agraïm també als vostres pares i mares l’interès i dedicació que tenen cap a vosaltres, no ho poden fer més bé. Són genials!

Anem per aquesta nova setmana de confinament aprofitant el temps amb ganes i il.lusió, ara ja podeu sortir una horeta al dia a passejar.

Suposem que us heu fixat que hem canviat de mes en el nostre calendari. Hem iniciat el mes de maig, un nou mes de la primavera.

Aquesta setmana teniu una novetat la senyoreta Antònia de plàstica us ha encomanat una feina molt divertida i fàcil que de ben segur us farà gaudir d’una bona estona.

Per aquesta setmana us proposem :

PLEC

Continuem llegint 30 minuts al dia com a mínim i tal com marca el nostre horari, concentrats i sols com ho fèiem a l’escola.

Si no teniu llibres per llegir recordeu  aquest enllaç que us pot ser útil: https://www.contes.cat/

A més la senyoreta Imma us proposa un enllaç on hi ha unes endevinalles per a què gaudiu d’una bona estona alhora  que practiqueu la lectura

LLENGUA CATALANA

Aquesta setmana us proposem dues tasques senzilles que us ajudaran a millorar la vostra expressió escrita.

En una haureu d’ordenar unes oracions i trobar aquella paraula intrusa que no hi correspon.

català 4. Paraula intrusa

En l’altra haureu de jugar al joc del “veig- veig”

CATALÀ 4

MATEMÀTIQUES

Aquesta setmana continuarem treballant la mesura del temps, en aquest cas les hores.

Aprèn aquest rap que de ben segur t’ajudarà.

Estaria bé que sabessis i escrivissis correctament les hores en català  (l’hora en punt i els quarts), no és fàcil.

A continuació completa aquesta tasca que t’encomanem per veure si ho has entès.

Mates 4. El rellotge

LLENGUA CASTELLANA

Aquesta setmana hauràs de completar aquesta història que et proposem.

castellà 4. Història escrita

PROJECTE

Continuem amb l’estudi dels animals.

Gaudeix d’aquest vídeo.

En acabar per tal de veure si ho has entès i ets un expert en el tema animal et proposem completar aquest mapa conceptual.

MAPA CONCEPTUAL DELS ANIMALS

PLÀSTICA

Gaudiu molt d’aquesta activitat !

Envieu-nos alguna fotografía per tal de poder comprovar els grans artistes que esteu fets.

PLÀSTICA 1

Finalment completarem la nostra graella d’autoavaluació. Recordeu que hem d’autoavaluar-nos tant en les tasques escolars com en les tasques de la casa.

AUTOAVALUACIÓ confinament

Si teniu qualsevol dubte, consulta o necessitat podeu posar-vos en contacte amb nosaltres via Dinantia o correu electrònic.

Ànims i endavant!!

Les mestres de 2n