Gimcana amb els Agents Rurals

Agents Rurals (2) - copia

Avui els Agents Rurals han vingut a l’escola a fer-nos una gimcana pel nostre entorn.

Alguns de nosaltres ens hem pogut posar la gorra dels Agents Rurals, altres hem pres nota a la nostra carpeta de totes les descobertes que anàvem fent pel camí, semblavem investigadors secrets. Hem pogut trobar i tocar les banyes d’un isard, d’un cèrvol i d’un cabirol, la pell d’un teixó i descobrir alguns nius d’ocells. Hem investigat com havien pogut arribar fins allí, fent hipòtesis de les pistes que ens havien deixat.

També hem localitzat i identificat petjades de perdiu, porc senglar, guineu, entre moltes d’altres.

El que ens ha agradat molt ha estat poder utilitzar els prismàtics dels Agents i per descobrir els ocells amagats del nostre entorn. Hem identificat una colla d’espècies i el que no us podeu imaginar, sabeu què? que hem descobert que al costat de la nostra escola hi viuen mussols!! Ha estat una activitat fantàstica!

Gràcies Agents, un cop més, per ensenyar-nos tantes coses interessants!

Si cliqueu a la foto o a l’enllaç, podreu veure algunes de les fotos que hem fet:

ar