Com bé sabeu, aquest curs la nostra escola ha entrat a formar part del programa d’innovació STEAM.cat 2024-2027.
Després de designar un nucli impulsor amb membres de l’ED, el coordinador digital i alguns tutors, ens hem posat a la feina amb les primeres sessions de treball. Tots els centres STEAM.cat comptem amb una ambaixadora (una mena de guia experta) que ens ha de guiar en el procés d’implementació d’aquest programa al llarg dels propers 3 cursos: aquesta persona es diu Esther Pintó i compta amb una gran experiència en ensenyaments de les ciències relacionats amb les STEAM.
El dia 23 d’octubre de 2024 va tenir lloc, als SSTT de Lleida, la 1a trobada de la comunitat territorial dels centres lleidatans que formen part de la xarxa STEAM.cat. Va ser un oportunitat per conèixer què fan altres escoles, per copsar què significa formar part d’aquest programa i quins són els seus objectius prioritaris.
Més tard, el 6 de novembre, vam realitzar la primera trobada o assessorament en centre amb el nucli impulsor al complet i la nostra ambaixadora, l’Esther. En primer lloc, volia conèixer de primera el nou edifici, els nous espais i les possibilitats que ofereix per desplegar el projecte. A continuació vam comentar els objectius del programa i després vam poder fer una primera diagnosi del punt de partida on es troba la nostra escola.
El nostre centre afronta amb il·lusió aquest repte d’aplicar el programa STEAM.cat els propers cursos! Comptem amb el suport de tota la comunitat educativa!



