Visita a la biblioteca de Ponent

Les tres classes de cinquè vàrem assistir el passat dijous 10 de febrer a una activitat que proposava la biblioteca de Ponent, perquè els nostres infants conegueren el funcionament i característiques de les biblioteques de tot arreu. Es pretén que els nens i nenes adquiriren alguns dels següents objectius relacionats en qualsevol biblioteca:

-Donar a conèixer la biblioteca: organització, funcionament i serveis.

-Proporcionar als alumnes els recursos per desenvolupar les habilitats de cerca i processament de la informació.

-Promoure i fomentar la lectura des de les primeres edats.

-Fomentar la cooperació entre la biblioteca i l’escola.

-Crear usuaris autònoms capaços de moure’s per la biblioteca i utilitzar els recursos d’informació adients.

Aquí us deixem alguns dels moments dels nostres infants a la biblioteca de Ponent de Sabadell.