Troben el Tió al bosc!

Aquest dilluns 10 de desembre les nenes i nenes de la comunitat de Petits, van rebre durant el matí una carta per sorpresa.

Què hi deu dir?

Mentre la miraven amb atenció i intentaven endevinar què hi deia, la il·lusió i l’emoció anava en augment. Alguns dels infants sospitaven qui podia ser el remitent d’aquesta carta, mentre que d’altres es mostraven amb moltes ganes de saber què hi posava i per què ens havia arribat de cop i volta per sorpresa.

Alguns infants reconeixien la lletra del seu nom a la carta, mentre que d’altres s’animaven a dir el so de les grafies o s’animaven a intentar llegir alguna paraula. Un cop la van llegir i escoltar, van poder veure que era el Tió qui els demanava que anessin a buscar-lo al bosc del costat de l’escola ja que s’havia aturat allà a descansar una mica.

Decidides i decidits, van anar amb molta il·lusió a buscar el Tió de la nostra escola. En un primer moment van córrer pel bosc i van trobar dos Tiós ben grans. Això els va animar a seguir buscant mentre el cridàven ben fort: “Tió!, Tió!, on estàs?”

Quina sorpresa quan el van veure!!! Estava amagat darrere d’un arbre. Semblava que tenia fred, així que els infants es van anar tornant per a portar-lo durant el matí i donar-li escalforeta i molt d’amor. En acabar, el van portar a l’escola per a poder-li donar de menjar i que es faci ben gros.

Aquí us deixem un petit recull de fotografíes d’aquest bonic moment.