Treballem el 8M

Hola famílies!

Ahir va ser un dia molt especial perquè els infants van celebrar el dia internacional de la dona.

L’alumnat de 1rA va realitzar diferents activitats:

• Cada nen i nena escullia una de les dones treballades a classe durant el projecte per pintar-la del seu color preferit.
  • Després els infants van llegir dues frases célebres de Coco Channel i Malala Yousafzai per visualitzar el paper de la dona al llarg de la vida.
  • Tot seguit, els infants van retallar i enganxar medalles i polseres del 8M.
  • Per últim, les nenes i els nens van pintar unes mandales del dia de la dona.

Per veure les imatges, cliqueu aquí

L’alumnat de 3rA va realitzar les següents activitats:

• Els infants van começar el dia llegint una notícia sobre el significat del per què el color lila representa el dia de la dona.
  • Després les nenes i els nens van reflexionar sobre com ha evolucionat el paper de la dona durant el temps mitjançant la visualització del conte de la Malala.
  • Per acabar, els i les alumnes van crear unes targetes dirigides a les dones més importants de la seva vida i les van entregar al final del dia.

Per veure les imatges, cliqueu aquí