Tarda família-escola a 6èA.

Aquí us deixem algunes de les fotos realitzades la tarda de l’últim divendres on realitzarem una activitat junt a les famílies.

Gaudirem de les exposicions dels vostres fills/es sobre les províncies d’Andalusia, i del viatge que van organitzar per poder conèixer els monuments o llocs d’interès. S’hi ficaren a la pell d’una agència de viatges  per poder organitzar tot el necessari per realitzar aquest viatge.

La segona part de l’activitat va anar destinada als pares i mares en concret, amb la realització d’un Kahoot sobre les exposicions que acabaven de fer els nens i nenes (totes les preguntes havien estat contestades anteriorment a les exposicions).

Vam gaudir d’una tarda d’escola amb la companya de la família a dintre de l’aula. Aquí podeu veure algunes de les fotos de la tarda.

Ens acomiadem fins a la pròxima activitat a l’escola,

Jorge Sancho