Tallers de llengua a 5èA i 5èB

Estimades famílies,

Us volem ensenyar el que hem estat duent a terme les Astròlogues i les Espies de 5èA i 5èB al llarg del segon i tercer trimestre durant les estones dels tallers d’expressió escrita. En aquest curs, tot i que hem treballat diversos continguts de gramàtica i ortografia, ens hem centrat més en les categories gramaticals (Substantius, adjectius, verbs, etc.) i l’accentuació. Hem introduït els adverbis, els determinants, les preposicions i conjuncions, i també hem treballat les regles de l’accentuació tant en català com en castellà. Al llarg dels tallers hem utilitzat diferents recursos i materials per motivar els infants:

• Utilització de bolígrafs de tinta invisible.
  • Jocs d’ortografia i gramàtica amb l’aplicació Wordwall.
  • Pintar dibuixos de temàtica variada com Dragon Ball Z, Naruto o Pokemon per diferenciar entre els tipus de substantius, determinats, adverbis, etc.

A més a més, una vegada finalitzats alguns tallers, hem jugat a jocs relacionats amb tot els continguts treballats. D’aquesta manera, aconseguim que l’aprenentatge sigui significatiu per  l’alumnat. Us deixem fotos aquí.