SORTIDA CALAFELL 4T ” LA CIUTAT DELS ÍBERS”

El dimarts dia 7, els alumnes de 4t vam poder gaudir d’un dia diferent, visitant la Ciutat Ibèrica de Calafell.

“A partir del segle V a.C, el que era un petit assentament ibèric a dalt d’un turó davant els estanys de la platja de Calafell es va convertir en un dels poblats destacats de la tribu dels cossetans. En aquell moment es va aixecar una poderosa muralla ….”

Així comença l’explicació dels monitors que ens van acompanyar i que ens van anar ensenyant cada resta arqueològica amb gran professionalitat. Els alumnes van estar molt motivats i molt atents a les seves explicacions. Molts van quedar impactats per les grans diferències en la seva vida quotidiana comparat a com vivim actualment.

A  més de visitar les restes del poblat ibèric, vam gaudir de l’experiència de fer pa com es feia en aquella època amb un forn de llenya.

Va fer un dia esplèndid, i vam poder gaudir també de compartir de noves experiències entre els companys/es de les dues classes.

En aquest enllaç us deixem un recull de fotografies perquè podeu compartir amb el vostre fill/a moments d’aquesta sortida tan profitosa.