Sortida al teatre de 4t

Benvolgudes famílies,

El dijous 9 de febrer els alumnes i les alumnes de 4t varen anar a veure l’obra de teatre “Les ales de la Carlota” a la Sala Miguel Hernández.

En ella, els infants van poder gaudir d’una gran obra plena de sentiments i emocions. Amb una gran interpretació, plena d’escenes enriquidores, els alumnes van veure com els diferents personatges transitaven el dol.

A l’acabar l’obra, l’alumnat, també va tenir l’oportunitat de parlar amb els actors i la directora de l’obra, cosa que els va permetre endinsar-se més en l’obra i en el món del teatre i l’escenografia.

Ens ho vam passar genial!

Aquí podeu veure algunes fotografies.

Fins una altra.

L’alumnat de 4t.