Sortida a Terrassa al MNCTC

Sortida al MNCTC

Aquest dimecres 2 de novembre els i les alumnes de 4t vàrem anar d’excursió a Terrassa al MNCTC (Museu Nacional de Ciències i Tecnologia de Catalunya).

En ell vam fer un taller de dues hores sobre la ciència i el mètode científic. Durant aquestes dues hores, ens vàrem convertir en científics i científiques i vam fer 3 experiments on vàrem comprovar com la ciència pot explicar moltes coses que sense ella semblaria màgia.

Per dinar vam anar a la Masia Freixa i els parcs que l’envolten on vàrem poder gaudir de les seves instal·lacions.

Aquí us deixem un enllaç perquè pugueu veure que vàrem fer i veure.

Ens acomiadem fins una altra,

L’alumnat de 4t.