Sortida 5è A i B a “La Masía de Can Déu”

Bon dia famílies!

Fa uns dies les i els alumnes de 5è A i B vam anar a visitar “La Masía de Can Déu” per fer una activitat relacionada amb les energies renovables, tenint en compte, el que treballem en alguna de les caixes d’aprenentatge d’aquest curs.

Les/els alumnes van realitzar diverses activitats per tal d’entendre, experimentar i crear en base al present, passat i futur de les energies renovables.

El taller va estar centrat en l’aprofitament de les energies renovables i la sostenibilitat. Vam començar centrant-nos en el coneixement d’aquestes fonts d’energia, per desprès, mitjançant els recursos de la masia i les instal·lacions annexes, els alumnes van poder descobrir com utilitzaven els nostres avantpassats els recursos energètics disponibles en comparació a l’ús que en fem actualment.

A la segona part, van fer una part pràctica en la que els alumnes disposaven de materials per a comprovar empíricament l’ús de les energies renovables.

Per finalitzar el taller les/els alumnes van conèixer els usos i tecnologies actuals per a l’aprofitament d’aquestes fonts d’energia i les perspectives de futur.

Va ser una experiència molt enriquidora i aquí us deixem algunes de les fotos de la sortida.

Fins aviat!