Review class

Els alumnes de 4rt han realitzat una sessió de “review class” en què repassen els coneixements adquirits durant la unitat.

En aquesta classe s’ha treballat, per una banda, la gramàtica mitjançant el joc interactiu “Kahoot”. Consisteix a triar una de les respostes que apareix a la pissarra fent servir les tablets. Aquesta activitat està desenvolupada perquè els alumnes puguin participar en el procés d’aprenentatge d’una manera més activa i lúdica i, a més, els encanta.

Per altra banda, han après nou vocabulari centrat en les emocions. En aquesta activitat també han fet servir les tablets per jugar a la plataforma “Wordwall” que consisteix en minijocs orientats a diferents materies que, en aquest cas, estan centrats en el vocabulari d’anglès que volíem treballar.

Feu click aquí per veure algunes imatges…