Recollida de material, llibres i informes a l’escola

Famílies,

divendres 19 de juny vam informar per Tokapp que podríeu venir a l’escola a recollir:

• Material escolar que es va quedar a la classe l’últim dia del cole

• Bates

• Gots

• Llibres de text

• Feines fetes (àlbums)

• Bossetes

• Informes amb les notes

Per fer-ho, hem creat un calendari específic a fi d’evitar acumulacions de persones a l’escola. Demanem que respecteu els dies i les hores que us hem indicat. Com veureu, hi ha dos punts de recollida: un a l’entrada d’infantil i un altre a l’entrada principal de l’escola. El/la tutor/a del curs us estarà esperant amb el material de l’alumne.

DEMANEM QUE ENTREU PER ON US INDIQUEM…

PORTEU UNA BOSSA GRAN PER GUARDAR TOT EL QUE US DONAREM

· CURSOS QUE TENEN L’ENTRADA PER LA PORTA D’INFANTIL: entrareu per la porta d’infantil, us trobareu una paradeta on la tutora us donarà tot el material i, un cop acabeu, haureu de baixar per les escales negres i sortir per la porta principal (TOT ESTARÀ SENYALITZAT).

· CURSOS QUE TENEN L’ENTRADA PER LA PORTA PRINCIPAL: entrareu per la porta principal gran, us trobareu una paradeta on el/la tutor/a us donarà el material i, un cop acabeu, haureu de sortir per la porta petita principal (TOT ESTARÀ SENYALITZAT).

**Si teniu material de l’escola prestat (llibres de la biblioteca d’aula, BOOK LENDING, bossa viatgera, TRAVELLING BAG, protagonista de la setmana, algun llibre, etc) SI US PLAU, porteu-lo**

Per qualsevol dubte o dificultat en la recollida de material i voleu comunicar-vos amb nosaltres, truqueu a l’escola 93.717.85.75 de 9.00 a 13.00 de dilluns a divendres.