Primers dies d’escola a 3rA

Hola famílies!!

Els nens i nenes de 3r han començat el nou curs amb il·lusió, amb moltes ganes de tornar-se a veure i de compartir les seves experiències viscudes durant aquestes vacances.

El primer dia d’escola quan van arribar a l’aula van tenir una sorpresa…  Aquest any tindran un nou company de classe, en Juan. L’han acollit molt bé!! Per conèixer-se una mica, s’han presentat i li han explicat quines són les seves aficions. En Juan també ha volgut compartir amb els seus nous companys i amb les seves noves companyes algunes coses sobre ell (de quina escola ve, quines coses li agraden i quines coses no,…).

Durant els primers dies, també han realitzat escrits explicant les diferents experiències que han viscut durant l’estiu i han compartit estones de jocs tant dins l’aula com fora de l’aula.

Per veure les fotos, podeu clicar AQUÍ.