Orientacions pels alumnes d’Educació Infantil i Primària

Estimades famílies,

primer de tot, des de l’equip de mestres de l’escola Andreu Castells us volem donar ànims i desitjar que estigueu tots i totes bé.

Davant aquesta situació de confinament pel COVID-19, sabem que heu de passar més temps a casa amb els vostres fills/es. Per aquest motiu, el Departament d’Educació ens ha donat unes orientacions perquè podeu fer activitats, jocs i propostes didàctiques des de casa. A més d’això, recordeu que és important pautar unes rutines diàries perquè els infants segueixin a casa: jugar, ballar, llegir, pintar, veure pel·lícules, cuinar, ajudar amb les tasques de casa, etc. A continuació teniu els enllaços (dividits en l’etapa educativa en què estan els vostres fills/es):

Us recomanem que us baixeu el PDF, el guardeu a l’ordinador o tauleta i aneu clicant els enllaços donats dintre del document (EN COLOR BLAU).

Per últim, desitgem de tot cor que tota aquesta situació acabi el més aviat possible. Mentrestant, us enviem una abraçada virtual a vosaltres i a tots els i les nostres alumnes,

JA US TROBEM A FALTAR MOLTÍSSIM!!!! 😉

Ànims!! Cuideu-vos molt, quedeu-vos a casa i recordeu que tot anirà bé… 😛