LES MAQUETES DEL PAISATGE

L’alumnat de 4t de primària, hem realitzat unes fantàstiques maquetes, per treballar el tema dels paisatges a coneixement del medi. En aquest treball, els nostres alumnes han après els continguts relacionats amb aquest tema, i han representat els tres tipus de paisatge estudiats amb els seus elements característics.

Han treballat per grups, mitjançant el treball cooperatiu i participatiu. L’aprenentatge cooperatiu proposa un enfocament de les situacions d’ensenyament-aprenentatge basades en les interaccions socials i pretén que els alumnes es vinculin estretament entre ells, de manera que cada un sap que el seu esforç personal ajuda els companys a aconseguir l’èxit tant a nivell grupal com individual.

La sortida a La Mola, que realitzarem el passat dijous 18 de febrer, està totalment vinculada al tema del paisatge, on varen poder gaudir de la natura i dels continguts treballats a classe, i d’aquesta forma poder vivenciar aquest aprenentatge de la millor forma possible.

Aquí us deixem uns vídeos on podeu presenciar com els nostres alumnes han gaudit i après a la vegada realitzant aquestes precioses maquetes com a producte final del tema del Paisatge.

Aquí us deixem els enllaços dels vídeos, cliqueu les fotografies de les diferents classes.

Esperem que us agradi.

Cómo dibujar una estrella: 5 trucos fáciles

Cuántas civilizaciones alienígenas hay en la galaxia?

Científicos que publican un estudio cada cinco días - Noticias médicas - IntraMed

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *