L’arbre dels desitjos de 4t B

Aquests darrers dies els alumnes i les alumnes de 4t B hem estat creant el nostre arbre dels desitjos.

Primer vàrem pensar en diferents arbres que podríem utilitzar i ens van sortir uns quants: la pomera, el taronger i el presseguer. Vàrem parlar dels inconvenients d’escollir altres arbres per tal de poder després plasmar l’arbre a la nostra aula i dels colors més adients per a tal proposta. Finalment i després d’un votació, l’alumnat va decidir que faria una pomera.

Entre tots varen fer unes fulles i uns fruits de pomera amb diferents materials: paper de dibuix, paper de seda, colors, pegament… I varen pensar un desig per aquest curs que han començat.

Tots varen penjar el seu material: fulles i fruit; i varen muntar el nostre arbre dels desitjos.

Aquí teniu un enllaç amb diferents fotografies on podeu veure el procés de tot i el resultat final.

Ens acomiadem,

Els galàctics de 4tB.