L’alumnat de 5èC hem fet un Breakout Edu

Quina millor manera de començar el primer dia d’escola després de les vacances que amb un Breakout? Un breakout educatiu és una activitat de gamificació en què l’alumnat ha de superar una sèrie de reptes o missions amb l’objectiu d’obrir cadenats o una caixa tancada, ja sigui de forma real (al món físic) o simulada (al món online).

Amb el Breakout hem pogut repassar els continguts treballats en el primer trimestre d’una manera molt lúdica i motivadora. A més, en aquest activitat  no només ens divertim, també treballem en equip, raonem i aprenem jugant. Per veure les fotos, feu clic aquí.