L’alumnat de 5è hem fet Windsurf i Paddle Surf

El passat dimecres 8 de juny els infants de 5èA, 5èB i 5èC vam anar de sortida al Club Nàutic Poblenou per realitzar activitats aquàtiques, així com gaudir d’una estona lliure a la platja. Les activitats realitzades van ser Paddle Surf i Windsurf.

Durant les activitats les nenes i nens van estar acompanyats per un equip de professionals apassionats del mar i amb molts anys dedicant-s’hi a la docència d’esports nàutics.

Tant mestres com l’alumnat de cinquè vam gaudir molt tots junts de l’ultima sortida d’aquest curs. Aquí podeu veure les fotos!