LA CLASSE DE 3r B FA L’ACTIVITAT DE LA TUS A L’ESCOLA!

Hola famílies!

Avui la classe dels óssos i ósses panda ha pogut gaudir de l’arribada de la TUS a l’escola. Amb l’ajuda de la Núria ens hem ensenyat moltes coses sobre els autobusos: on es guarden, quin és el procés de neteja, quantes línies tenim a Sabadell, com és el funcionament a dintre de l’autobús… I també hem conegut al Joan, un dels primers membres i conductor d’autobús de l’empresa, que ens ha respòs a preguntes que teníem i què ens han ajudat a saber més sobre un dels oficis del sector terciari.

Hem fet moltes activitats a la classe, des de la visualització d’un vídeo de les cotxeres fins a la creació d’un autobús en 3D, passant per la classificació de vehicles segons el nivell de contaminació, un dossier d’activitats i el joc de l’oca de la TUS. A més a més també hem pogut pujar a un autobús que ens esperava a la parada, ho hem passat genial!

Si voleu veure unes fotografies podeu clicar AQUÍ (feu clic)