LA VELLA QUARESMA!!

A l’escola Andreu Castells, com cada dimecres de Cendra, va arribar un personatge amb set peus, sabeu qui és…? La Vella Quaresma.

Els alumnes de religió de primer i segon es van posar molt contents😀😀 quan la van veure i era tanta l’emoció que no van poder estar-se de cantar-li la seva cançó.

Però què és la Quaresma? És un temps de 40 dies, en els quals ens preparem per a l’arribada de la Setmana Santa i la Pasqua.

A la classe de religió estem treballant aquest temps, que ens dóna l’oportunitat de reflexionar per poder canviar les nostres actituds i accions, és un temps per millorar el nostre cor, tal  com diu la cançó que hem treballat a classe.

Els alumnes de 1r han fet la seva pròpia Vella Quaresma per poder comptar des de casa quantes setmanes resten fins que arribi la Pasqua.

Podeu veure AQUÍ amb quina alegria els alumnes de 2nA  van rebre a la  Vella Quaresma i la bona feina que han fet els alumnes de 1r.

Podeu sentir i llegir el missatge tan bonica de la cançó de la Quaresma, fent clic a la imatge.