Ja és Nadal a 2n!

Sabeu què pares i mares? Aquest any el tió o tiona (no vam poder descobrir si era noi a noia) ens va enviar un correu electrònic per avisar que ja havia arribat a l’escola. Aquell mateix matí només vam trobar pistes de que havia estat a l’escola i va ser al migdia, quan de cop, va aparèixer a l’entrada, era mooooolt petitó/petitona i vam decidir donar-li de menjar perquè es fes molt gran durant dues setmanes.

Es va fer tant gran, que el passat dilluns dia 21, ens va proposar de fer-lo/la cagar, es va tirar molt pets, però també ens va cagar regals per a tots i els nens i nenes de 1r i de 2n.

Al llarg de tot el dia vam fer un taller de Nadal, vam jugar al quinto i amb els regals de tió/tiona, ens va venir a veure l’ambaixador dels tres Reis d’Orient i li vam fer entrega de la carta de l’AMPA i de la classe.

Va ser un dia molt bonic i ens ho vam passar molt bé! Ho voleu veure? CLIQUEU AQUÍ per veure les fotografies.